vineri, 16 octombrie 2009

Meseriasi sau firma?

Pentru ca nu imi place sa promit sau sa zic ceva ce poate fi luat ca neadevar, prefer sa las clientul sa aleaga ce e mai bine pentru el, pastrandu-mi parerea mea pentru mine. Insa va ofer cateva randuri culese de pe net, pro si contra firmelor sau meseriasilor:

“Exista si ceva cheltuieli in plus incluse dar :
1. Ai garantie.
2. Ai discount la materiale 10 - 20 % (o firma serioasa nu ia din magazin produsele ci din depozite adica cu cel putin 20 % mai mici preturi la materiale)
3. Nu ai treaba cu mincare/bautura/ etc.
4. Nu te duci sa cauti innebunit nu stiu ce prostii de piese dupa care te trimite meseriasul ca nu are
5. (culmea! dar am auzit si asta) Nu iti cari singur materialele”

“Garantie dau toti din gura, indiferent firma sau la negru, ce e dupa conteaza .
Legat de discount sa nu crezi ca le dau cu discount obtinut de ei, asa mai castiga si ei ceva, m-am dus si la un depozit mare de materiale de constructii si dat fiind ca am suprafata mare mi-a dat 18% discount, iar la firme dadea 25%. Dar inca o data: marfa ti-o da pretul cu care o luai tu singur de la depozit, ca de ....”

“Ieftin si bun nu exista nicaieri in lume. Exista "alegere". Nu e neaparat sa fie scump si bun, dar cu siguranta ca cineva cu incredere in propriile forte care face anumite lucruri cu simt de raspundere nu-l gasiti la un pret mic si nici "de saptamina viitoare".
Nu am sa cer niciodata 200000/mp de gresie/faianta in propria firma pentru ca mi se pare bataie de joc dar nici cu un pret f. mic nu puteti gasi.”


“Nu am nimic împotriva firmelor - eu mă uit la oameni. Problema e că cele câteva firme care le-am contactat nu mi-au prezentat încredere - poate am avut ghinion.

Când discuţi direct cu un ”particular” - ştii cine îţi va face treaba, dacă e om serios nu te va jupui, este interesul lui să facă bine, dacă nu face nu-i dai banii, cauţi pe altul. Când discuţi cu patronul/reprezentatul unei firme te încântă cu câte-n lună şi-n stele şi pe urmă te trezeşti cu 3 - 4 haidamaci în casă care fumează (că patronu nu le poate impune să nu fumeze) şi n-au decât interesul să scape mai repede, dacă te iei de iei ţi-o servesc cu discutaţi cu şefu' noi nu ştim de asta!”

“Locaţia Bucureşti, nu am făcut cu firmă, sunt foarte mulţumit (a ieşit super, tipu a lucrat ca pentru el). Singura problemă: a durat foarte mult - 3,5 luni

Nu am făcut cu firmă pt că: costa mai mult, îmi cereau avans 50 milioane (inanceptabil), altă firmă: nu era dispusă să-mi facă cum vreau eu şi ce vreau eu + că cereau iar mult.

Treaba cu materialele care le ia firma mai ieftin - ţeapă (le ia mai ieftine, mai proaste, mai multe decât e cazul şi ţi le vinde ţie peste preţul pieţei iar diferenţa şi-o opresc ei - nu fiţi naivi)”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu